مزایای گوگل ادز چیست؟

 به شما اجازه می‌دهد از بالای سر تمام رقبای قوی خود عبور کنید و بالاتر از آن‌ها دیده شوید؛ بدون اینکه نیاز باشد صدها رپرتاژ یا ساخت بک‌لینک سفارش دهید.

گوگل ادز چه نقشی دارد؟

 کسب‌وکارها و شغل ها در آن ثبت‌نام می‌کنند،  سپس تبلیغات آن‌ها به‌طور اتوماتیک در جاهای مختلف بسته به نوع کمپین نمایش داده می‌شود.

انتخاب کلمات کلیدی

در نخستین مرحله باید در نظر بگیرید که می‌خواهید کسب‌وکارشما با چه کلید واژه‌هایی در نتایج جستجو گوگل نمایش داده شود. مهم‌ترین عواملی که در این انتخاب تعیین کننده هستند:

1-میزان جستجوی کلیدواژه

2-هزینه هر کلیک دریافتی از آن کلیدواژه

توجه به همه این موارد باعث می‌شود تا در نهایت بتوانید بهترین کلمه کلیدی با بالاترین بازدهی را انتخاب کنید. همچنین  که امروزه گوگل ادز به‌صورت هوشمند، پیشنهادات متفاوتی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید با استفاده از آن‌ها، به نتایج بهتری برسید.

مراحل اجرای کمپین های تبلیغاتی گوگل

سفارش و شارژ اکانت

سفارش و شارژ اکانت گوگل ادوردز

بررسی کلمات کلیدی

تحلیل و بررسی کلمات کلیدی و رقبا

ساخت کمپین

ساخت کمپین و شروع تبلیغات

گزارش دقیق

بهینه سازی مداوم و گزارشات دقیق

شما می توانید به ازای هر کلمه کلیدی حداقل هزینه، 0.1 لیر را مشخص نمایید. 
 
 
نه، نمایش تبلیغ در گوگل هزینه ای ندارد و فقط به ازای کلیک و ورود یک فرد مبلغی از حساب ادز کم می شود. 
 
چون افراد زیادی با گوگل آشنا هستند  و تقریبا هر کسی از آن استفاده می نماید، بدون شک تبلیغات گوگل ادز برای بیشتر کسب و کار ها موثر می باشد. 
 
 
 
مدتی هست که تبلیغاتی که با دامنه ir نوشته می‌شوند تأیید نمیشوند. دلیل این امر فقط به علت وجود تحریمهای بین المللی است.
 
 
 
گوگل کلیک‌های تقلبی و پشت سر هم رو تشحیص می‌دهد و هزینه آن‌ها را در انتهای روز به حساب شما باز میگرداند؛ ولی اگر فردی با فاصله یک روز روی تبلیغ شما کلیک کند از حساب شما کم می‌شود.
 
 
 

مزایای تبلیغات در گوگل چیست؟

افزایش فروش

افزایش فروش و تعداد کاربران در کمترین زمان

مدیریت بودجه

مدیریت بهینه بودجه و گزاش دقیق

جذب مخاطب

هدف‌گیری دقیق مخاطب و جذب آن

نتیجه تبلیغات

امکان ارزیابی نتیجه تبلیغات با استفاده از ابزارهای پیشرفته

تنظیم و راه اندازی کمپین در گوگل ادوردز:

گزینه های مختلفی وجود دارد که باید از بین آن ها بهترین و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید ک بیشترین تاثیر را برای شما داشته باشد:

سرچ (Search): در زمانی که این گزینه را انتخاب کنید، تبلیغات شما در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده خواهد شد. به طور کلی در هر صفحه از نتایج، چند جایگاه برای آگهی ها درنظر گرفته شده که اگر این کمپین را انتخاب کنید، می‌توانید در آن جایگاه ها قرار بگیرید.که باتوجه به میزان شارژی که انجام دادین رتبه بندی میشوید.

کمپین دیسپلی یا نمایشی: با استفاده از این گزینه تبلیغ شما در یکی از سایت های همکار تبلیغاتی گوگل نمایش داده می‌شود. کمپین دیسپلی به تبلیغ دهنده این امکان را می‌دهد آگهی خود را در قالب یک بنر در سایت ها و اپلیکیشن های معتبر از نظر گوگل ایجاد کند.

کمپین خرید Shopping: عملا تبلیغات shopping در دسترس کاربران ایرانی خارج است و آگهی های موجود شده در آن با آی‌پی ایران نمایش داده نمی‌شود. این وضعیت به علت تحریم های گوگل ایجاد شده و در حال حاضر نیز این وضعیت ادامه دارد.

کمپین ویدیو: این گزینه برای ایجاد تبلیغات یوتیوب و سایر سایت هایی که بخشی از شبکه نمایش گوگل هستند نمایان می شود. ضمنا که چندین نوع متفاوت برای نحوه تبلیغ در گوگل از طریق ویدیو وجود دارد.

 

روش های کاهش قیمت گوگل ادز

  • با انتخاب کلمات کلیدی با رقابت کمتر و مربوط تر، می‌توانید هزینه خود را کاهش دهید.
  • با نوشتن متن‌های تبلیغاتی خوب و مرتبط، استفاده از صفحات فرود با کیفیت و بهبود تجربه کاربری، می‌توانید کیفیت تبلیغ خود را افزایش بدهید و هزینه هر کلیک را کاهش دهید.
  • افزونه‌های گوگل ادز مانند افزونه موقعیت مکانی، افزونه تماس و افزونه سایت لینک می‌توانند به بهبود عملکرد تبلیغات و کاهش هزینه‌ها کمک کنند.
  • با تنظیم دقیق بودجه و پیشنهادات برای هر کلمه کلیدی، می‌توانید هزینه‌های خود را کنترل کنید.

مزایای همکاری با ما

 
  • اکانت وریفای شده

  • تسویه حساب با فاصله و بدون نیاز به پیش‌پرداخت (در بازه یک هفته اتوماتیک بودجۀ تبلیغات) حتی در روزهای تعطیل
  • تضمین ارائه اکانت جدید با مانده شارژسریع در صورت ساسپند شدن اکانت
  • هویت شرکتی و معتبر
  • گزارش و پشتیبانی روزانه و هفتگی در صورت نیاز شما
  •  
  • امکان ارائه فاکتور رسمی
  • نرخ ارز رسمی و به روز